Informatie voor klanten
Belangrijke informatie voor klanten
Hoe moet ik mijn bestelling betalen?
Light at Home Verlichting Webshop biedt haar klanten meerdere betaal mogelijkheden.
1. online betaling
u betaalt met uw pinkaart via uw eigen bank middels IDEAL.
Uitleg over lichtbronnen. (Type lamp)
(EXCL), Houd in dat het armatuur zonder lamp wordt geleverd
Indien u wenst kunt u deze lichtbron mee bestellen.
Retourneren / Klachten procedure / Overschrijding Levertermijn
1) Lamp voldoet niet geheel aan uw verwachting.
Laat ons per mail (info@lightathomeverlichting.nl) weten dat u de lamp wilt terugzenden. (vermeldt het factuurnummer en het rekening nr)
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Een retourzending dient te zijn voorzien van track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
2) lamp heeft een defect en/of is er breuk.
Volg hier de procedure van retour zenden als hier boven omschreven.
De lamp wordt door ons omgeruild en/of gerepareerd.
Wij zenden u een nieuwe en/of gerepareerde lamp daarna weer zonder kosten retour.
Indien er breuk is (b.v.) een glas, dan dient u niet de gehele lamp terug te zenden.
Wij zenden u dan zonder kosten een nieuw glas(zen) toe.
Levertijden
3) Het kan voorkomen dat de vermelde levertijd overschreden wordt.
Ondanks onze inspanningen kan dit te voorkomen, wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden of nog evt. te lijden schade.
Na 30 dagen, heeft u het recht de order zonder verdere kosten per mail te annuleren, en uw evt. betaling terug te krijgen.
Betreft Modellen:
Het kan voorkomen dat het model iets afwijkt dan het getoonde, dit kan gebeuren omdat de leverancier het artikel volgens de internationale veiligheidsnormen heeft moeten aanpassen.
Garantie
Wij geven op al onze producten, waar elektronica in gemonteerd is 1 jaar garantie.(trafo-interne dimmers)
Op lichtbronnen (branduren) kunnen wij geen enkele retour garantie geven, zo ook op extern bestelde dimmers, die voor speciale doeleinden (draad en kabelsystemen) besteld zijn. Bij gebruik van dimmers voor conventionele trafo's die buiten ons advies aangeschaft zijn en waar bij gebruik hiervan schade aan het armatuur aanbrengt, daar kunnen wij geen enkele aansprakelijkheid voor nemen, en is onbespreekbaar voor ons.